Jobbhelg!

Denna helg har varit så skön. Tagit det lugnt och bara lagat massa mat på jobbet. Det ända som saknades var kockmössan på huvudet. Idag lagade jag en tjälknöl för fösta och sista gången i mitt liv. Vilken jobbig rätt. Tar ju ett dygn att göra. Den bara gick sönder när vi skar den. men köttet var gott.

Värmen har börjat försvinna. HOPPAS HOPPAS att den finns i Göteborg i veckan.
Ska som sagt till göteborg under veckan och bada i havet, gå på liseberg och ut och äta. Vilken härlig vecka. Så som en sommar ska bara. Bara slappa och vara med sina fina vänner.

Ledsen för att jag inte kan ladda upp några bilder alls på bloggen längre. Datorn är konstig och vet egnetligen inte vad som hänt. Det står bara error på sidan när jag tryckt klar. Någon som vet?? För det funkar med bilder som jag sparar från datorn men inte med bilder som jag tagit med min egna kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0