Sommar på riktigt

Det har gått ett bra tag in på sommaren, så sjukt härligt med sådan värme som varit.
Fick precis till affären och skulle handla, då gick jag i shorts och linne. Såhär ska vädret vara varje dag. ÄLskar det!

På jobbet går det ritkgit bra. De boende som jag tar hand om sköter sig väldigt bra, nä men skämt och sido. Jag trivs med mina jobbarkompisa roch med de boende. Tror allvarligt att jag inte hafT något bättre jobb. på mycekt länge. Borde varit i Göteborg för ca 5 år sedan som det bästa var, café con leche. Vilket kanonställe det var. Måste berott på ägaren och hans dotter.

Nu i dessa tider har jag flängt runt som bara den. varit i Växjö och gjort utflyckter härifrån.
- Karlskorna, till vänner. Åkte båt, grillade, hittade världens gulligaste hund, åkte vattenskoter, kollade beathvolleyboll på elitnivå


- Cykeldag, med fina Tilda. Cyklade runt nästan hela Växjö. ca 3mil. Såg riktigt fina ställen och hittat mitt smultronställe i Växjö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0