Bröllop

I helgen har jag varit på bröllop. Min morbror och hans fru har gift sig i vackra Vitemölla, sedan hade vi festen på Kiviks hotell. Åh det var så vackert med fint väder och härligt gäster. Närmaste familjen var med.

 

Det var inget att klaga på. Hotellet vi bodde på hade även en spaanläggning som vi hade tillgång till så mellan lunchen och själva bröllopet så var vi i spaavdelningen med jacuzzi och bastu. Det var så lyxigt, man fick massa frukt och fick se ut över havet vid kivik. SÅ sjukt härligt.

 

Eftersom det verkade bli något fel på bilderna när de skulle laddas in i datorn så måste jag kolla och fixa det innan jag kan visa er dem senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0