Ett plus att vara allergisk mot vete

Idag har jag åte varit på kurs för jobbet som jag är på i sommar. Fick lära mig (inte) mycket, och ritade mig genom dagen då man inte sov istället. Tyvärr!!
Förmiddagen bestod av läkemedelshantering, avvikelse och annat inför deligering. var ritkgit intressant men jag visste redan de mesta. Så fick vi fika bestående av macka och KAFFE. Eftersom jag är vete allergiker så fick jag annan mat, letade en stund och hittade mitt namn på en stor tallrik med massa frukt. För där stod även mitt namn. Såg då ett äpple, ett päron och en banan som var mina, och kollad emot de andras macka, vilket va en liten fralla med ost. Så det gäller att vara allergisk, då får man mycket bättre mat ;)
På eftermiddagen så skulle vi även då fika med KAFFE (har gjort mig beroende efter kurserna) och de andra fick då en pytteliten biskvi medans jag fick samma tallrik som jag fick på förmiddagen.


Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen och lägga mig och läsa bibeln. Ska bli så skönt
GOD natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0