Spontanitet

Det bästa jag vet är när ma numgås med sina vänner och allt blir sådär spontant. Jag har under kvällen idag bakat bullar och det visade sig att jag inte ägde en pensel. Så sprang över till kollektivet (fyra tjejkompisar i en lägenhet)  och lånade. Jag SPRANG verkligen, va sjukt varm efteråt. Så gräddade mina bullar och gick tillbaka till tjejerna för att lämna tillbaka den när ajg var färdig. Då blev jag inbjuden till en mysig stund med glass, te, massa prat och mys.
Kan inte bli mycket bättre. Gillar verkligen när man bara går efter känslan.

KOm på när jag gick hem att vi glömde att be. Vi får göra det på vårt egna håll istället. Det är bara så inspirerande och göra det ihop med sina fina vänner.

hittade lite fler bilder från bröllopet som inte är upplagda.

min underbara bror med min fina mor hack ihäl



Vackra brudparet


Jag och Hanna

Kommentarer
Postat av: Beppan

Surt att jag missade ditt spontana besök! men det får bli fler! =) Imorrn laddar vi för bröllopsvaka=) Kraaam

2010-06-18 @ 19:12:43
URL: http://beppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0