Team UBK

Utbildning hela dagen lång med allt om mitt sommarjobb. Lärde mig inte så mycket, så dagen har bara inehållit typ mat och kaffe. Men det är trevligt!!

Ikväll har jag varit och kollat på fotboll då mina vänner spelat korpfotboll på teleborgs fotbollsplaner. Tyvärr förlorade dem men de spelade ändå bra tycker jag. Hade många chanser på slutet, men fick inte till det riktgit.

Så TEAM UBK, GO GO GO GO!!!!



Vi var en stor publik som hejade på dem så mycket, men ack ack, det hjälpte inte tyvärr. De andra laget spelade tråkigt spel i deras målområde och sköt bort allt vad de nådde. Nu säger ni säkert att det är meningen, jo visst är det det, men inte bara rakt ut. Utan det ska vara snyggt med. De va ändå en rolig match att kolla på och vi hejade på som bara den med ramsor och klappningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0