Bibelskolan

Idag hhar jag fått för mig att uppdatera min blogg igen.
Sedan sist så har det hänt sjukt mycket i mitt liv.
Jag har jobbat mycket (över 6 månader).
Sedan drygt en månad så har ajg börjat på bibelskola och här händer det mycket vill jag lova.
Jag har träffat 50 underbara vänner och syskon. Grymt fina är hlet klart det rätta ordet.
Jag blir sjukt berörd av hur de är och hur tiden här har varit sedan jag började.

Vi har undervisning varje dag och lever på varandra varje dag.
Vi har fina samtal och har det verkligen hur bra som helst.

Vet egentligen inte vad jag ska berätta mer.
Allt är så sjukt gött här att jag bara blir rörd varenda gång jag tänker på det.

Gud har verkligen visat hur stor han är och att han har en famn för alla sina barn.

Amen på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0